7 de març del 2018

TALENT FEMENÍ A LA XERRADA"UNA VIDA A LA MALETA" DE LA PERIODISTA ROSA MARIA CALAF


Amb motiu del Dia de la Dona, va tenir lloc el passat dia 2 de març al Centre Cívic l’Estació de el Vendrell i conduit l’acte la periodista Sílvia Martínez, la xerrada amb el títol "UNA VIDA A LA MALETA" de la periodista Rosa Maria Calaf, amb l'assistència de la Presidenta de Talent Femení, Susana villagrasa i de Pepi Mercadé de l'Associació.

Rosa Maria Calaf. periodista

Es podria dir que s'ha passat tota la vida viatjant. Va començar a fer-ho molt joveneta ... i, avui dia, segueix viatjant sense parar ...

La veritat és que és el que més m'agrada, però suposo que també té a veure amb la meva personalitat: sóc molt curiosa. Tot m'interessa i em sembla que de tot aprenc.

He pogut ser el que sóc gràcies a la meva família, que era molt viatgera i que permetia i promovia desenvolupar la curiositat. El meu pare era un gran lector i el meu avi matern, a principis del segle XX, ja viatjava per negocis per mig món.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

siguenos en facebook siguenos en Twitter sígueme en Instagram sígueme en Flickr